Short-cuts til mine sider:

28. aug. 2010

Back to basics!

Mange af mine kreative eksperimenter handler lige nu om UGLER - det er vist næppe gået nogens næse forbi. Så da jeg idag sad og tænkte på hvad jeg dog skulle stille op med de 5  små, dejlige, uberørte akvarelpapirer der ligger på mit bord, så måtte jeg vende en helt masse idéer i hovedet, før jeg kom frem til denne løsning:

Jeg må tilbage til det helt grundlæggende i kunst: de geometriske figurer, der er kernen i så meget stor kunst.
(Lover dog ikke at mine ugler bliver stor kunst, men så er jeg sgu da på vej i den rigtige retning - he!)




Jeg har tidligere lavet et lille eksperiment med hvor mange dyr jeg kunne lave ud fra en trekantsform, ligesom den i midten (lidt mere rund i kanterne), og det var mægtig morsomt (dét blogger jeg lige om en anden god gang), så jeg er fortrøstningsfuld mht. at få ugler ud af de 5 ovenstående former.

Farverne har jeg ikke helt taget stilling til endnu - tror jeg vil holde dem i ens nuancer, men mere om det i min næste blog om min lille "back-to-basics"-proces.


1 kommentar:

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails