Short-cuts til mine sider:

18. aug. 2010

Legestue-sanse-pose-eventyrs-kaos i mit hovede!

Jeg er gået kold! Tror ikke der kan komme det mindste produkt ud af mine fingre i aften (selv om guderne skal vide at jeg har projekter nok at kaste mig ud i!), for hele mit hovede - samtlige dele - er fyldt med planlægning af vores legestue på tirsdag!
Problemet med mig (advarsel: selverkendelse på vej!!) er, at jeg ikke kan finde ud af at gøre noget halvt, så min KÆMPESTORE udfordring er at huske på at målgruppen er små børn mellem ½ og 3 år, at det helst ikke må vare mere end MAX. 20 min. og at det, for mine søde kollegers skyld, ikke må være alt for underligt! Hehe!!

I mit hoved udspiller sig en lille historie om Ornen Otto, som er på tur! NOVRA!! En dannelsesrejse, om man vil, hvor han stifter bekendtskab med de 4 elementer!

Min plan var at jeg ville udstyre hver af mine kolleger med en 'sansepose' fyldt med de remedier som de skal bruge til at understøtte historien, og idéen er at de undervejs i den historie som jeg - med alle mine talenter (!) - fremfører for de stakkels små dagplejebørn (fnis), skal vise ungerne det som passer ind i historien.

Note to self: husk håndklæder/viskestykker til at tørre gulvet af, når de 30-40 unger kaster sig ud i at rode i jord og plaske i vand + ekstra vand hvis der skulle gå ild i noget/nogen!!!


... er der noget at sige til at jeg ikke kan koncentrere mig om at hækle!??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails