Short-cuts til mine sider:

17. aug. 2010

Sten-undre-proces Del III.

Så er stenen lakeret, og gjort klar til 'hengemme-putte-væk-tid' i fred (min søn på knap 3 beder tit om at få lov til at gøre ting i fred - mon det er noget han har lært at sige af nogen jeg kender??? Hmmm!???).





Jeg synes ikke den blev helt så 'fesen' i farverne som den første var. Ærgerligt at jeg ikke fik lavet dokumentation i form af billeder af den så mit undre-projekt kunne være sammenlignings-agtigt!!

Tænker om der måske er forskel på hvide sten fundet ved stranden (de føltes ens, så ens ud og lugtede ens - jeg smagte altså ikke på dem!!) eller om det måske betyder noget at sidst-påmalede sten lå i lidt længere tid (læs: ca. 1 times tid eller noget) end den første før den blev lakeret? Hmmmm.

Vil lige skynde mig at kritisere mine undersøgelser før andre gør det: jeg véd godt at jeg ikke er helt så systematisk som man kunne ønske, men om ikke andet, så har jeg det skidesjovt så længe det varer! He!



Hov - bag på stenen var der forresten en mørk plet, som lignede en
anden sten der havde snyltet sig fast på den pæne hvide sten - på denne plet (der minder lidt om Mikhail Gorbatjovs modermærke i panden!)
sidder farven ualmindeligt godt fast,
og bliver ikke den mindste smule falmet; snarere tvært imod.
Hmmm! De sten er sgu nogle underlige fætre!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails