Short-cuts til mine sider:

10. sep. 2010

Et dejligt lavt gærde, og ikke noget udsalg i denne omgang.

Den dårlige nyhed først!! Desværre har vi besluttet at vi ikke skal til bagagerums-salg på søndag, da jeg har det møg-skidt, og vi ikke synes at vejrudsigten ser alt for positiv ud, MEN fortvivl ej! Vi er lige blevet opmærksomme på at der er 2 søndage mere i næste måned hvor vi får muligheden for at holde 'UDSALG', så måske vejrguderne og vores gode helbred er med os! At krydse fingre!!!

Til gengæld glæder jeg mig over at verden rundt om mig af og til bidrager med et dejligt lavt gærde, som jeg kan springe over. I denne omgang er det butikskæden Rema1000 der har lavet den hér smarte lille madplanlægger-ting, der tillader en travl husmor som mig at sætte en madplan sammen af en masse dejlige retter, printe både opskrifter og indkøbsseddel, og derudover med garanti sikre mig at jeg ikke skal rende fra den ene butik til den anden for at få hvad jeg skal bruge. De har simpelthen det hele! Hvor smart er det lige??

Bevares - det er naturligvis tilladt at tænke selv, og at lave store kulinariske eksperimenter i køkkenet, men helt ærligt. Vil sgu hellere bruge min tid på at male, sy, hækle eller ikke mindst tilbringe tid med familien. Så kan det i stedet blive til en omgang af min kollegas lækre bolle-opskrift, når bølgerne går højt, og så er jeg noget nær lykkelig, fordi jeg kan nyde uden at skulle vold-yde! :-)

HÈR kan I se vores sammensatte madplan for næste uge. Har tænkt mig at lave 2 gange af hver ret, hvor det er muligt, og så fryse ned. Enednu et lavt gærde, som hæver livskvaliteten med indtil flere trin på skalaen!!

Mandagsretten : Pangasius med rejer
og bagte tomater (kilde: Rema1000)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails