Short-cuts til mine sider:

21. sep. 2010

(F)ugleungerne!

Ja, hér er endnu et bevis på at "If at first you don't succeed, then try & try & try again" og at man kommer langt med omhyggelig indsamling af inspirations-materiale-halløj og eksperimenter. Måske bliver det noget LORT de første 5, 10 eller 30 gange, men på ét eller andet tidspunkt så virker det.
Igår lavede jeg nedenstående billede til en dejlig kollega, som desværre stopper som dagplejer, og billedet symboliserer vores dagplejegruppe, som hedder "Fugleungerne". Vi er dog et par stykker som er lidt små ugle-gale, så det blev sør'me lige til ugleungerne i stedet for! Hehe!
De første 3 forsøg på at lave billedet kiksede totalt - jeg havde absolut ingen idé om hvor jeg skulle starte, hvordan motivet skulle være eller noget ... og for at det ikke skulle være nok, så strejkede de fleste af mine sorte penne da jeg endelig begyndte på dette billede.

Men resultatet blev jo heldigvis ganske fint, og det så ud som om min kollega blev glad for akvarellen. Tænkte iøvrigt på at 'låne' motivet til et logo til vores gruppe, hvor der også står "Dagplejegruppen Fugleungerne". Nu må vi se hvad det ender med!


4 kommentarer:

  1. Prøv at gætte, om jeg synes, det er fiiiint! Det gør jeg!

    SvarSlet
  2. Hejsa.

    Hvor er det en smuk tegning. Hun kunne da ikke andet end blive super glad for den.

    Jeg må straks sætte mig som fast læser. For det er da noget af en hygge blog. :) Dejligt.

    Og rigtig god dag til dig også!

    Venlig hilsen
    Ditte(musen)

    SvarSlet
  3. Hey Ditte!

    Velkommen til, og 1000 tak for de søde ord!
    Og ja - hun blev heldigvis glad! :-D

    Ha' en fantastisk dag

    Kh. Jane (som liiiige smutter hen og kigger lidt på din blog! :-D )

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails