Short-cuts til mine sider:

24. sep. 2010

Give Away Reminder!

Måske er jeg for god af mig (når jeg ikke beder om andet end en besked om jeg nogen vil være med), måske er min give away kedelig/fedtet ift. alle de fantastiske ting som folk udlodder, måske har alle bare allerede lige sådan en ugle-nåle-dimmer ... ved det ikke!?? Under alle omstændigheder er der i skrivende stund kun 3 tilmeldte til min Give Away.



Griner over at jeg burde være taknemmelig over ikke at skulle skrive 139 små sedler, men det ville nu være rart med lidt konkurrence, ikke sandt?
Men KOM NU ... glæd mig, og sørg for at jeg skal lægge mere end 3 små sedler i skålen d. 30/9 (det er jo lige om lidt!). Så lover jeg til gengæld at jeg afholder ny give away snarest igen - som lige er et par gange mere lækker *hovedet lægges i blød*!

Så - for de som endnu ikke har nået at tilmelde sig kommer her en ny chance.
Hvis du gerne vil deltage i min give away af denne helt unikke, hjemmesyede ugle-nåle-gemme-dims, så læg en besked her!

På forhånd mange tak, og ha' en superfantastisk dag!

... og tak til de 3 som allerede har tilmeldt sig! ;-)

7 kommentarer:

  1. selvfølgelig vil jeg være med til det giveaway

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig vil jeg meget gerne være med. Selvom jeg ikke har hverken en blog eller en hjemmeside, så er jeg TOTAL vil med ugler af alle slags.

    Håber man kan være med:

    supersine669@gmail.com

    SvarSlet
  3. Skønt, med flere tilmeldinger her på falderebet. Naturligvis må man være med selv om man hverken har blog eller hjemmeside - og især når man ELSKER ugler! :-)

    SvarSlet
  4. Jamen jeg vil da mægtig gerne væremed i denne giveaway... Jeg hr faktisk ikke ikke nogen nåledims :-) Også er jeg lidt vild md ugler -s-

    SvarSlet
  5. Uhhh, hvor er den fin denne lille uglenålepungting.
    Den ville jeg elske at vinde ;-)

    SvarSlet
  6. Jeg vil også meget gerne være med! JA jeg er også helt vild med dine ting ;) De er super hyggelige!!!
    Ha' en dejlig dag!

    SvarSlet
  7. Hey Helle!
    Dejligt at du gerne vil være med i min give away, men du skal altså lige smutte hen og skrive besked i den jeg har kørende nu (link i højre sidepanel), da denne er trukket! :-)
    Ha' en superdejlig dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails