Short-cuts til mine sider:

11. sep. 2010

Piiiiiip!!! (Griner stadig!!)

JAMEN ALTSÅ!! Sad lige og surfede lidt rundt - mest for at få tiden til at gå til der (måske) kom noget spændende i kik-kassen - da jeg faldt over denne skønne og latter-igang-sættende hjemmeside, som jeg simpelthen bare MÅTTE dele med alle der kommer her forbi.

Nanibird-hjemmesiden kan man printe de mest fantastiske skabeloner til - ja - Nanibirds ... Hér er et par eksempler på hvordan en sådan kan se ud (billederne er fra hjemmesiden):



Sidder stadig og griner, med billederne af de skønne og meget forskellige fugle på hjernen ... véd HELT klart godt hvad jeg skal få min tid til at gå med i morgen, skulle det (utænkelige) ske at jeg kedede mig!! Er sikker på at jeg nok godt kunne klemme en Nani-pipfugl eller 7 ind de mest utænkelige steder i mit hjem! Det ville vel nok være prydeligt!



... endelig kunne man jo hygge sig lidt ekstra meget med at designe sine egne Nanibirds!! Faktisk kan man indsende sit design, og måske kommer med som illustrator på det næste 'kuld'! Masser af underholdning til de kolde og mørke vinteraftner!

1 kommentar:

  1. Åååhr - hvor er de skønne. Faldt lige over din blog på en blogsurfing og hvor laver du bare fine ting.
    Hvis du er til print og samle-selv-legegrej, så skulle du næsten se det link jeg har på min blog i dag til de mest fantastiske print selv legetøj som kun koster omkring 50 kroner at købe (og få sendt pr. e-mail)
    Smil fra Line

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails