Short-cuts til mine sider:

22. okt. 2010

HAMA + dagens dolly-halløjsasa!!

SÅ er HAMA midi rykket ind i huset! Blev lige grebet af stemningen af alle de fine ting som bliver kreeret rundt om i blogland af perler, og husker vist nærmest ikke hvornår jeg sidst har kastet mig ud i den slags sysler.
Derfor gik turen til Kvickly igår, hvor søster og jeg shoppede en kasse med 10000 af de små sataner, og gik hjem for at være kreative.
I første omgang blev det for vores begges vedkommende kun til at sidde og kopiere de fine, men lidt mainstream, figurer på kassen, for ligesom at komme ind i stemningen, hvorefter kreativiteten fik lov at blomstre.
For mit vedkommende blev det til ... TADAA ... en ugle, og søster er igang med det vildeste dørskilt til hendes fremtidige toiletdør (skal nok vise det frem når hun bliver færdig!). Vi fandt nemlig ud af at man rigtig nemt kan lave sine egne (helt gratis) mønstre i et tegne-/billedbehandlingsprogram som Photofiltre, ved at lave store pixels og tilføje kontur. (LANG historie, som jeg lige springer over for nu, men hvis der er interesse, kan jeg nok godt give en lidt mere grundig gennemgang).
Min ugle ser I hér - synes selv at den er blevet ret hyggelig og farverig. Den er sat i en ramme fra genbrug.

Jeg er sikker på at der kommer flere HAMA-kreationer herfra, for DAMN, da - det er sgu da skidehyggeligt!!



Dagens Dollytøj er lige hér! Gad vist hvor mange der farver med?!! Og mon nogen kunne lokkes til at designe lidt til dukken??? (BEBEBEBE!!!)

3 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er jeg træt af det puslespil. ;-)
    knus Helle

    SvarSlet
  2. GODT SÅ!! :-P Det må jeg heller gøre noget ved så!!
    Ha' en lækker weekend!
    Kram i læssevis fra Jane

    SvarSlet
  3. Perler! Jep. Det holder max. Manden Min kom ind og tog mig på fersk gerning i dag. Og der var ingen børn hjemme, så dem kunne jeg ikke give "skylden".
    Måtte gå til bekednelse: Ja, jeg sad såmænd og lavede perler helt selv - en muffin blev det til, OG JEG ELSKER DET!
    God arbejdslyst til jer.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails