Short-cuts til mine sider:

17. okt. 2010

Hæklet jule-guirlande + Dollytøj!

Som lovet vil jeg gerne fremvise mit sidste projekt fra krea-aftenen, som lige var blevet 'syltet' til igår aftes og i morges p.g.a. dårlig planlægning og krudt i røven!!

Jeg har hæklet en pang-rødlig guirlande til ophæng på juletræ, børneværelse eller hvor man nu ellers synes der er plads til den/ brug for den!
Jeg leger med planen om at lave nogle tilsvarende i hhv. blålige og grønlige nuancer. Kunne det være cool??




Og så skal Dolly da have noget mere tøj uden farver, som I kan hygge jer med at klaske rød, grøn, blå, lilla, lyserød, gul & turkis på som I lyster! (red.: tilføj gerne flere og andre fraver end dem jeg har nævnt!!)

Dagens dukketøj har I hér!

7 kommentarer:

  1. Ja, de er jo langtid holdbare og vil ikke krølle ligesom dem man laver i glanspapir - de er altid lidt kiksede året efter!

    SvarSlet
  2. Jøps! Lige netop! Jeg er simpelthen for doven til at gide at lave de dersens papirsting hvert år, så derfor dette 'lave gærde' som kan springes over!! ;-)

    SvarSlet
  3. Du er da bare mega-produktiv! Jeg er både vild med guirlanden og dine maleark. Og superflot ny header - jeg går ud fra, at du selv har tegnet den?

    SvarSlet
  4. Tusind tak - synes også selv at det har været helt vildt med produktiviteten her på det sidste. Headeren blev til igår aftes mens jeg så "Borgen", og jeg er også selv rigtig godt tilfreds med den. Nu skal resten af bloggen også lige smukkeseres lidt med et par tegninger. :-)

    SvarSlet
  5. Jeg stemmer for at de skal hænge på juletræet i år og næste og næste:P

    SvarSlet
  6. Jaaaaaaaaaaah!! Så er vi 2 mod 1 - gætter på at Arne måske ikke elsker det helt så meget som vi gør!!

    SvarSlet
  7. Det er simpelthen for vildt.
    Jeg har lavet en stort set magen til til min DIY julekalender.
    Det var det allerførste jeg lavede. Jeg viste den frem i Fredericia på messen til tanterne. Min har bare sølv kant.
    Min er sågar med stangmasker som det ser ud til din også er.
    Jeg prøvede lige at google nu hvor jeg lægger opskrifterne ind på nettet....
    og vupti...der var du med en magen til.
    Jeg skal vist lige se om jeg kan gøre noget andet den 19. Dec. som min var planlagt til.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails