Short-cuts til mine sider:

22. nov. 2010

Og jeg juler ... og juler ... og juler lidt mere!

Det er ikke helt så meget blogskriveri det bliver til fra min side for tiden. Det er jo bl.a. fordi jeg var til julemarked i søndags i Odense (gætter på at ALLE véd hvilket marked jeg taler om!)!!
Jeg fik ikke taget billeder, men har stadig hele kroppen fyldt med skønne indtryk, farver og glæde efter et par timer i det hyggelige pakhus på havnen i Odense.

Jeg købte desværre ikke så meget - vidste godt at jeg havde aaaaalt for lidt penge med, men sådan er det jo engang imellem. Lidt blev det dog til. bl.a. det skønneste grønne læderarmbånd fra Kjær & Schmeling (magen til dem i hendes header)  ... og den skønneste julebog fra engang i 80'erne med Gunvor Ask, som jeg allerede er godt i gang med at udforske - den er simpelthen fyldt med de LÆKRESTE skabeloner, som jeg nok på én eller anden måde skal få 'brill-i-ficeret'!!
Ja, og så nød jeg også den skønneste fynske æbleglögg, æbleskiver og en chokoladekage der bare smeltede på tungen ... MUUUUMS!!! ... for så til allersidst at shoppe muffins med hjem til familien fra Kageslottet!!

Det allerbedste ved at være på marked var dog at møde nogle af de andre bloggere, og se alle de fantastiske ting, man har læst om og fulgt, sådan 'i virkeligheden'.
Det var også en oplevelse at hilse på rundt omkring og få sat ansigter på de forskellige bloggere der var til stede.

Jeg har iøvrigt aftalt med mig selv, at jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at komme med (som udstiller) til næste års marked! Glæder mig dog over at jeg delvist var repræsenteret af Kats fine rygsække, som jeg jo har tegnet applikationen til.

En anden - stor - grund til at jeg ikke har fået blogget så meget er, at jeg er igang med alle jule-hemmeligheds-forberedelserne, både pakkeleg, adventsgaver og julegaver, og jeg kan, af gode grunde, ikke vise tingene frem, før de har nået deres mål, så I må vente.

Idag har jeg dog leget lidt med Photofiltre, hvor jeg har lavet disse 4 tal:





De skal pryde min - formentlig - noget alternative adventskrans, som bl.a. består af 4 glas (2 x marmeladeglas, 1 babymosglas & 1 glas fra en Castello-smøreost)
Er I spændte på hvad det ender med ... hehe - det er jeg! Jeg aner nemlig ikke helt hvad jeg skal stille op med det, men kaster mig ud i kreativitets-proces som i bedste fald ender med et produkt!! Og så skal jeg nok fotografere!

Mønstrene på tallene er fra siden ava7patterns, hvor man - ganske gratis, og uden medlemsskab eller noget - kan downloade 'seamless patterns' til eget brug. Der står at man gerne må henvise til siden ved brug, og det gør jeg gerne, for det er simpelthen bare SÅ fantastisk!!

5 kommentarer:

  1. Hej søde Jane!

    Det var bare så dejligt at få hilst ordentligt på dig! Gæt hvem jeg tænkte på, da jeg så den Gunvor Ask bog???

    KH
    Kat

    SvarSlet
  2. Hey selv, søde Katrine!
    Mange tak - syntes også at det var bonus at møde dig i virkeligheden! :-) Griner lidt over det med bogen - jeg havde købt den ca. 5 min. efter vi var kommet!! Den var da et klart MUST HAVE!!
    Og jeg fik vist ikke udtrykt min beundring over den lille Aske-snut - han er da bare SÅ skøn!!
    Gætter på at det nok ikke er sidste gang vi render på hinanden!!
    Ha' det super!!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  3. Jeg er da spent på hvordan din alternativer julekrans blir :-)

    :-)

    SvarSlet
  4. Hej Brilleting/Jane
    Hvor er det dog altid sjovt og spændende at kigge forbi din blog - den er personlig og du har din egen stil ;-) Lyder som en skøn weekend.
    Kh. Fluesvampen/Lærke

    SvarSlet
  5. Tusind tak for jeres søde kommentarer:-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails