Short-cuts til mine sider:

4. dec. 2010

Ska' der være PANG, så la' der være PANG!!

Tror det må have været mine tanker, da jeg kastede mig ud i at kreere min krans til døren her i december! Godt hjulpet på vej med inspiration fra Frk. Trillingsgaard, som havde Googlet rundt for mig (endnu engang tak for det gennemførte forarbejde) og diverse remedier fra den lokale Bilka, så endte mine anstrengelser med dette:
Jeg forelskede mig straks i den med ballonerne, som Frk. Trillingsgaard postede d. 2 dec., men ville gerne 'jul-i-ficere' den lidt, så jeg sorterede i pakkerne med 100 stk. balloner, så jeg kun havde rød, orange, lilla og lyserød. Ballonerne er bundet på halmkransen med ståltråd som man ville gøre hvis det var gran, og så er der bundet lækket pink bånd med røde kanter om + en stor sløjfe (der bl.a. tjener det formål at dække over at der ikke helt var balloner nok!). Endeligt en 'bjælde-stjerne' i midten - den fandt jeg også i Bilka til ca. 20,-kr.!

Synes sgu egentlig det er blevet meget godt - underligt, meget PANG, men ret godt!

6 kommentarer:

  1. Wauuuaw, den er da blevet helt kanon god...? Sejt sejt..

    SvarSlet
  2. Sikken en krans, den er så fed... og SÅ meget dig :o)
    Jeg er ikke nået længere end til julepynt i forskellige farver (læs: vores jul bliver ikke kun rød, hvid og grøn :o) og så skal Clara og jeg i gang med at producere snefnug-perleplader, det er meget vildt her... Altså ikke noget med ballonkrans... dette år :o) Hvem ved, måske næste år familien er klar til nogle af alle de fantastiske inspirationer jeg rager til mig her i Blog-land ;o)

    PS: hvor blev jeg glad for at læse, at hjerterne faldt i god jord :o)Jeg har beundret dit "træ" så at læse de skulle hænge der, gjorde mig ekstra glad.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  3. Hvilken fantastisk flott krans, da! Virkelig pang, og noe helt annet enn de tradisjonelle julefargene:)
    Er tilfeldigvis innom - via Mette som er nevnt ovenfor. Fin blogg du har:)

    SvarSlet
  4. Tusind tak skal I ha' da :-) Der er ellers delte meninger om den herhjemme og i omgangskredsen. Nogle synes den er UGLY, andre kan godt lide farverne ... men min dejlige mand synes den er skøn og anderledes. TAK SKAT!! :-D Altid rart når éns ting bliver værdsat!

    SvarSlet
  5. Speciel, men ja det forbavser mig ikke at du laver den. Den har en vis charme og glæder mig også til at se den på jeres dør. Tror jeg med tiden synes den er rigtig flot:D

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails