Short-cuts til mine sider:

21. jan. 2011

... Og 1 mere!

Knap nok var jeg kommet mig over den fantastiske glæde ved at få min allerførste blogaward, før den næste kommer dumpende! Denne gang er det fantastiske Mette med bloggen "Kirkesjov" som har giver mig en "Cherry on top"-award, med de søde ord:
"fordi et kig på hendes blog er kirsebæret på toppen af kagen - det får mig altid i godt humør!"
*Smelte, smelte*!!

Jamen, altså Mette - tusind tak!!
... og skulle I - af ukendte årsager - ikke kende til Mettes blog, så kig lige forbi hende og nyd hendes iver, kreativitet, gåpåmod (hun har sgu lige lært at hækle!) og helt fantastiske sy-evner blandet med altid godt humør! LÆKKER blog!! ;-)


Med awarden følger en lille opgave, som i al sin enkelhed går ud på at jeg skal fortælle jer 3 timg om mig selv, og selv om I lige har hørt hele 8 ting, så hold fast - for her kommer 3 mere:

Jeg er elendig til at spille bold-spil, da jeg er bange for bolde!! (Tror jeg måske har fået et par stykker mere i hovedet i skoletiden end godt var ... og det forklarer måske en hel del .. hehe!!)


Jeg er udpræget A-menneske, og vågner ofte før vækkeuret ringer. Har flere gange stået op før jeg skulle, fordi jeg ikke ville gå glip af dagen. Rimeligt skørt!?

Mit absolutte yndlingsmusik-nummer er dette:

Det var derfor én af sangene på min CD til Adams fødsel - den bedst tænkelige smertelindring!! Vidunderligt nummer!!


Endelig hører med til awarden at man giver den videre til 3 bloggere, som har smukke, fantastiske blogge med en lille smule (læs:en helt masse) X -factor! ;-)
Derfor er det min allerstørste fornøjelse at give denne award til:

  • Katrine med bloggen "Kattekluns" for farver, glæde og enormt engagement i Blogland. Jeg glæder mig rigtig meget til du igen har raske børn, får din nattesøvn og vender tilbage med 120 i timen!

  • Marina med bloggen "Badut" for på helt særlig vis at værne om traditioner og for at løfte hverdagen op til helt nye niveauer.
  •  
  • Puk med bloggen "The Puk Project" for at overraske gang på gang med skønne idéer og flotte kreationer, og samtidig være så hyggelig og tilstedeværende!

Jeg læser hver dag rigtig mange blogs, og har mange som jeg synes fortjener anerkendelsen! Håber at mine kommentarer engang imellem kan gøre det ud for en award!? Det er efter min mening noget af det vi er gode til her i Blogland!

Ha' en superfantastisk weekend, allesammen!

3 kommentarer:

  1. Å Jammen TAK. Jeg blev super glad og rørt fordi du tænkte må mig og især rigtig glad for dine søde, søde ord. Detsværre er jeg lidt fjollet indrettet og har aldrig leget med i en af disse ellers meget sjove award lege. Jeg har næsten glemt hvorfor jeg besluttede at det skulle være sådan da jeg var helt ny blogger, men nu har jeg efterhånden sagt pænt nej tak så mange gange at jeg ikke kan lave det om uden at det ville virke stødende. Jeg håber det er ok og du skal vide at du har gjort mig endog rigtigt glad med dine ord. TAK:

    SvarSlet
  2. Kære Marina. Det er helt ok at du ikke 'leger' videre, men jeg lader nu alligevel awarden ligge her hos mig dedikeret til dig, sammen med de søde ord! Det er helt ok for mig, da jeg véd at du har fortjent den! No hard feelings - bare du bliver ved med at blogge på den helt fantastiske måde du gør!! :-)

    Kære Kat!
    Det var bestemt så lidt - du har i dén grad fortjent den, for dit ihærdige arbejde med DIY-bibliotek og dine store planer for krea-forum. Glæder mig som sagt til du er tilbage med fuld skrue, men véd at du lige nu skal bruge tiden på dig selv og din familie, og det er bestemt det vigtigste!

    Ha' en superlækker dag, begge 2!
    Kram i massevis fra Jane

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails