Short-cuts til mine sider:

6. jan. 2011

Spoonflower sy-en-dukke-sy-kit!

Jeg er spændt ... ikke kun lidt, men rigtig meget! Jeg har lige sendt bud efter mit nyeste Spoonflower-design, i 2 eksemplarer. 1 jeg selv skal muntre mig med, og 1 som Tine, min veninde, skal 'teste'!

Jeg har denne gang kastet mig ud i noget, som jeg ALTID har syntes var fascinerende: et sy-kit. Klip & sy, og VUPTI, så har man noget. I dette tilfælde dukken Laura, som man så efterfølgende selv skal designe & sy (/strikke/hækle) tøj til.


Hvis det viser sig at den er så fantastisk som jeg håber, kaster jeg mig nok ud i flere dukke-designs, og mon ikke de kommer til salg på ét eller andet tidspunkt (måske på markedet i Odense til maj - mere om det senere!)
.

3 kommentarer:

  1. jeg synes hun er så fiin hende Laura.

    SvarSlet
  2. Den er skøn! Er spændt på at se om hun lever op til dine forventninger, -Mette : )

    SvarSlet
  3. Oh, den glæder jeg mig til at følge. Fedt design! Du er sgi go´!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails