Short-cuts til mine sider:

21. mar. 2011

Hun har gjort det IGEN!!!

Hun = Søde og smadder-dygtige Berit med bloggen Pil's Verden.

Det hun har gjort igen = Syet en HELT vild skøn og gennemført flot anorak til min søn ... denne gang den store!

Bare se her:

Jeg har lige lånt Berits billeder - håber at det er ok? :-)


Og så lige et billede af en TOTALT begejstret David i sin fine, nye anorak:



1000 tak igen, søde Berit! 
Det er simpelthen sådan en fornøjelse at få så fine ting lavet af mit stof fra Spoonflower!! Alletiders idé, så tak for at jeg også fik lov at nyde godt af det! Jeg er SÅ glad for de flotte jakker!

4 kommentarer:

  1. Hej søde Jane.
    Er super meget glad for at du kan lide jakken! Synes selv den er lidt fin med kængurulommen til de lidt større børn. Jeg ville faktisk have lavet den i marine-blå, men det kunne man af en eller anden grund ikke opdrive(?).
    Nu må jeg hellere få lavet den til Daniel færdig, han har ved hver anorak der er blevet færdig sagt: jakke.. MIN!
    Jeg har så mange ideer, og flere af dem er du faktisk en del af, så du må bare sige til hvis du har brug for nogen skøre påfald til afprøvning af dine skøøøønne ting:-)

    Hav en helt igennem fantastisk dag.

    KH Berit

    SvarSlet
  2. Du kan lige bande på at jeg er glad for den - de unger bliver bare SÅ lækre, når de skal ud og nyde foråret i jakker som matcher, men ikke er helt ens!! Jeg er også helt vild med kængurulommen, og de orange snore og lynlåsen. WOW! Kan godt se at den kunne være lækker i marine-blå, men hvis man ikke kan finde det nogle steder, så er der jo desværre ikke noget at gøre ved det.
    Du kommer bare med masser af idéer - vi kan jo lige lave en status når vi ses næste gang, og se om vi kan finde på flere samarbejder. Det er dog nok begrænset hvor meget nyt vi kan finde på inden marked, meeeeen mon ikke der også er liv på den anden side!? ;-)
    Har du en dato på hvornår vores næste krea-aften er, og hvor skal vi mødes?
    Du må også have en superfantastisk dag! :-)
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  3. Hej Jane
    Jeg kunne evt komme ned til dig d. 6, hvad siger du?

    Hav en dejlig dag

    KH Berit

    SvarSlet
  4. Hey Berit!
    Undskyld at jeg ikke har svaret, men din besked 'druknede' i give away-tilmeldinger.
    .. den 6. er helt fin for mig, så det er en aftale!
    Ha' en nice dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails