Short-cuts til mine sider:

24. apr. 2011

SKØN gave midt i påsken ...

 Et KÆMPE tak til Clara Gry for den skønne pakke som posten kom med i går.


Den flotte pakke med bogen!

Og det rigtig søde kort! :-)

David fik (læs: tog sig) lov til at pakke op!
Jeg har været SÅ heldig at vinde denne helt vidunderlige kogebog fyldt med opskrifter, der er gennemillustrerede og meget pædagogiske, som jeg snarligt skal kaste mig ud i sammen med David! Den har desuden den geniale funktion at den kan 'foldes ud' og stå selv på køkkenbordet - lige noget for mig, som efterhånden har spoleret mange kogebøger med fedtede fingre og den slags :-\

Meeeeget indbydende forsidebillede!!

Jeg er helt på røven over hvor smart det er med en kogebog der selv kan stå!!
Og udover kogebogen, så havde Malene vedlagt 2 stk. superlækre og hjemmegjorte chokoladepåskeæg, med rigtig fin (og ligeledes hjemmegjort) sukkerpynt! De er bare SÅÅÅÅ fantastisk lækre!!


Uhmmmm - TOP-lækre hjemmelavede chokolade/marcipan-påskeæg!



Endnu engang 1000 tak, Malene/Clara Gry!! :-D

... og fortsat rigtig lækker påske til dig og resten af Blogland!

1 kommentar:

  1. Tillykke med gaven, den ser lækker ud :-) Forsat god påske.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails