Short-cuts til mine sider:

12. jun. 2011

Giveaway-vinder-trækning!

HEP HEY!! Så blev det søndag d. 12/5 og jeg trækker nu vinderen + 2. præmievinderen i min Giveaway!

Hele 90 (!) deltagere blev det til (!!!!), og jeg er simpelthen for doven til at skrive 90 navne ned, så Random Org er lykkens gudinde i aften, og here goes!!

1.præmievinderen som vinder et gavekort på 200,- kr. til BrilletingsBiks er:


Tælle, tælle, tælle ... Sine!! STORT tillykke ... send mig en mail med adresse og hvad du kunne tænke dig at bruge gavekortet på når du har bestemt dig! :-)

2. præmievinderen, som vinder et gavekort på 100,- kr. til BrilletingsBiks er:

Tæller & tæller ... Helene! Også STORT tillykke til dig!! Du sender mig også bare en mail med din adresse når du ved hvad du vil bruge gavekortet på! :-)

Hvor er det skønt at kunne glæde andre, og til alle jer som ikke har vundet vil jeg bare sige at I har glædet mig SÅ meget ved at være (tro-)faste læsere, som altid er gode til at give feedback og støtte mig i mine fjollede idéer! 
Det betyder HELT utroligt meget for mig! :-)

Ha' den skønneste pinse-sødags-aften, dejlige Blogland!

9 kommentarer:

  1. Tillykke til de heldige - og selv tak. Din blog er både spændende og inspirerende :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke til de to heldige vindere. Super lækre præmier og jeg er altså en anelse misundelig må jeg indrømme :o)

    SvarSlet
  3. Tusind tillykke til de heldige.

    SvarSlet
  4. Stort tillykke til de to heldige vindere...havde ellers udset gevinsten til mig selv, men sådan sku det ikke være (damn you, random.org!). Fantastisk afslutning til dig, Jane!

    SvarSlet
  5. Altså afslutning på pinsen, ikk :-)

    SvarSlet
  6. Oij - den ene er jo mig : ) Nu det bli´r det vildt. Har nemlig aldrig før prøvet at vinde en af de her give aways. Er meget glad!

    SvarSlet
  7. Å, så morro! Jeg sender deg en mail hvert øyeblikk! Tusen takk for den flotte premien! :)

    klem

    SvarSlet
  8. TILLYKKE til de heldige.. Havde håbet og krydset.. Måske jeg er heldig næste gang:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  9. Tillykke til vinderne. Jeg har heldigvis nogle af dine ting nu ti hi. Har du set min nye giveaway ?

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails