Short-cuts til mine sider:

23. jun. 2011

Jaaaah - endnu en fantastisk gevinst!!

Altså - det burde jo næste være ulovligt at være så heldig ... men jeg har vundet endnu en fantastisk give away!!
Jeg fik lov til at shoppe for 200,- kr. i Charlottes blog-loppe-shop: LoppeLækkerier!! 

Og det var jo LIGE før det var et luxusproblem at der var ALT for mange lækkerier at vælge imellem!!

Efter laaaang tids overvejen besluttede jeg mig for disse skønne ting:

Den dejligste taske med masser af sjæl og patina!! WOW!!

En superfin og helt vildt hyggelig kammerstage!

Og sidst, men ikke mindst, 3 forårs/sommer-udgaver af Alt om Håndarbejde fra 1979! Uhmmmm!!

Jeg er SÅ glad for de fine ting, og er faktisk helt vild med sådan noget 'vælg selv'-gevinst (måske også derfor jeg selv har gjort det 2 gange) - for så er der ligesom en slags gevinst i gevinsten, fordi man selv får lov til at vælge!! - Giver det mening!??

1000 tak, søde Charlotte!
Jeg er VILD med dine fine loppe-ting, 
og kigger bestemt forbi
 og shopper hos dig igen!!

2 kommentarer:

  1. Åhhh, det var så lidt :o) Er kun rigtig glad for at du er glad, så det har været en sand fornøjelse at "begave" dig i denne runde :o)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails