Short-cuts til mine sider:

17. jul. 2011

En dejlig sommerhilsen!

For et par dage siden modtog jeg et superskønt brev, samt en gave!

Brevet indeholdt - foruden en masse søde og smukt skrevne ord - et ATC (Artist Trading Card) lavet af dejlige Rikke!

Årsagen var, at jeg (ligesom alle øvrige i hendes give away, som ikke vandt en af de fine bøger) havde vundet rettigheden til en sommerhilsen fra hende som en trøstepræmie! WOW!



Har desuden haft fornøjelsen at hilse på Rikke - sådan rigtigt - til forårsmarkedet, og nu er jeg bare helt vildt glad for at eje en rigtig "Rikke Røjkjær". Som hun skrev i brevet kan det jo byttes, men det bliver ikke lige med det samme, for jeg elsker farver, sammensætning og alle Rikkes små doodles! Til gengæld vil jeg lægge hovedet i blød og kreere mit eget ATC som Rikke får som tak!

Skulle du ikke kende til Rikkes fantastiske kunstneriske univers så kan jeg kun anbefale at du skynder dig hen og fordyber dig i hendes blog! Hun kan altså bare ét eller andet helt vidunderligt!!

1000 tak for brevet, dejlige Rikke! Det er bare SÅ fint!!


Vil du vide mere om Artist Trading Cards, og måske kaste dig ud i at lave dine egne, så kig f.eks på denne side.
Rigtig god fornøjelse!

2 kommentarer:

  1. Dejligt. Savner dog min præmie; synes det er lidt sjovt hun får sendt trøstepræmier først :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt! Er også ret vild med hendes ting. Mødte også Rikke på forårsmarkedet hvor jeg købte en af hendes køer, ELSKER den! :-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails