Short-cuts til mine sider:

19. aug. 2011

Efterårs sy-/krea-workshop!

 Berit & Gitte har inviteret alle interesserede til et superskønt arrangement 
fredag d. 9. & lørdag d. 10. september!

Udgangspunktet for workshoppen/blogtræffet er, at alle der havde lyst kunne komme med deres syprojekter og så er der mulighed for at hjælpe hinanden. Gitte er håndarbejdslærer og kan derfor tilbyde hjælp,  hvis du har konkrete spørgsmål/problemer med det projekt du er i gang med, men der er som sagt lagt op til at alle hjælper hinanden.



Jeg er jo ikke den vilde sy'er, men det er helt i orden at komme med andre krea-projekter - det vigtigste er at man gerne vil hygge og har noget at nørkle med. Selv medbringer jeg mit hækletøj og evt. noget korsstingsbroderi - måske noget tegnegrej (aaaargh - begrænsningens kunst!!), og hjælper gerne hvis nogen har ønske om at lære basis-hækling.

Læs mere om workshoppen hos Berit lige HÉR

Håber at vi bliver rigtig mange, og er sikker på at det nok skal blive TOP-hyggeligt!

SES VI!?? Det håber jeg!! ;-)

7 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide din sypige tegning, den er rigtig god. :-) kan den købes ? størrelse? pris ? ♥♥♥

    SvarSlet
  2. Smiler - Ja, vi håber, at rigtig mange har lyst til at dukke op til et par kreative dage.
    Jeg glæder mig til at møde dig in real life :-)

    Mange hilsner Gitte (Mamma-Krea)

    SvarSlet
  3. @Mia: Hehe - du er bare blevet vant til at alle billeder jeg poster er mine egne ... men denne kan jeg desværre ikke tage æren for! Tror det er et clip-art-billede, som Berit & Gitte har fundet passende til lejligheden! Men tak for tilliden til at det da 'sagtens' kunne være mig der havde lavet den!!

    @Gitte: jøps - tænkte at det nok ikke ville skade med lidt mere reklame! Glæder mig også rigtig meget til at hilse på dig! :-D (og håber at jeg måske også kan komme fredag, selv om jeg nok bliver nødt til at smutte hjem og sove!

    SvarSlet
  4. Ohh - får lige et øjebliks præstationsangst - det er ikke en workshop med mig som underviser - bare et blogtræf, hvor alle hjælper alle :0) Vil du ikke lige redigere, så der ikke er nogle der møder op med falske forhåbninger om et sykursus.
    Men ja, jeg hjælper selvfølgelig gerne med det jeg kan.

    SvarSlet
  5. Hehe ... tror nu ikke du har nogen grund til præstationsangst, men jeg skal da nok redigere lidt så det ikke lyder som om du giver undervisning som sådan! :-D

    SvarSlet
  6. Uh det lyder spændende! Jeg ville bare så gerne, men kan slet ik den weekend. Øv altså! Ville ellers gerne blære mig over for lige præcis dig ;) Tjek lige mine seneste indlæg, måske du ser en ting eller to, som har med dig at gøre ;)
    Knus

    SvarSlet
  7. Ja, øv at du ikke kan ... ville ellers gerne have set noget blær, men kan se at jeg har lidt til gode på din blog!!! NICE! Venter spændt!! :-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails