Short-cuts til mine sider:

26. aug. 2011

En forsinket tak!

Midt i al indsamlingen til Afrika og hvad jeg ellers har haft gang i af ting og sager
 har jeg helt glemt en vigtig tak!! (undskyld!!!)

Jeg har nemlig modtaget den dejligste gave med posten - faktisk et bytte, men det er så godt et bytte at det altså næsten føles som en gave - se bare hér:

Louise, med bloggen Dolls & Darlings,  har nemlig lavet denne 'to-die-for' broche, som jeg blev helt og aldeles forelsket i allerede første gang jeg så den - og nu er den MIN!!



Og så glæder jeg mig allerede til næste fødselsdag i 'Casa Brilleting', for SE lige hvad væggen skal prydes med:



Disse skønheder har jeg scoret i en byttehandel, hvor Louise fik et par af mine tattoo-strygemærker!!

Tusind, tusind tak,søde Louise! Jeg er vild med dine fine ting 
og er så glad for at jeg har haft fornøjelsen af at møde dig 'sådan rigtigt'! 
Du er mindst lige så farvestrålende og sprudlende som dine kreationer! :-)


3 kommentarer:

  1. Dejligt meed overraskerlser der glæder - og også en stor tak til dig for dit initiativ med støt AFRIKA NU.

    SvarSlet
  2. Nårh, hvor er du sød Jane. Tak for de fine ord! Og selv tak for en virkelig dejlig byttehandel - de ved jo allerede hvor god jord dine strygemærker faldt i ;-)
    God weekend!
    Kram

    SvarSlet
  3. :-) Tak for tak, begge to!
    Og lækker lørdag til jer!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails