Short-cuts til mine sider:

18. aug. 2011

En skøn tak for hjælpen!

For lidt tid siden sendte jeg et par stofprøver til søde Sasia med bloggen Stjerneglimt, og som tak for hjælpen modtog jeg forleden et dejligt brev med disse 2 LÆKRE armbånd!!




De er bare så flotte, og er allerede blevet taget i brug! :-)

Uhmmm, hjemmegjort kort i lækre farver!!


Jeg er - som antydet - HELT vild med de fede armbånd, Sasia, og nu er det min tur til at sige TAK! Jeg er jo bare glad for at kunne hjælpe dig med din opgave (og glæder mig iøvrigt helt vildt til at læse mere om den!) så dette er helt og aldeles forkælelse forklædt som post! 


1 kommentar:

  1. Kære jane!
    Det var bestemt så lidt :-) Glad for du kan li armbåndene, så valgte jeg jo den rigtige "tak for hjælpen-gave" :-)
    Der er kun 14 dage til startskudet lyder - og så er det bachelortid! Glæder mig!
    Kram Sasia

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails