Short-cuts til mine sider:

8. aug. 2011

NYT i Brilletings Shirts!

Jeg tilbyder nu at lave personlige t-shirts, babybodyer eller lign. med navn samt én af mine øvrige illustrationer på Spreadshirt (mine motiver opdateres jævnligt, og har du forslag til hvilke illustrationer du kunne tænke dig, er du velkommen til at komme med forslag!).



Det vil være muligt at få indflydelse på skrifttype, ligesom du naturligvis selv bestemmer hvilket af Spreadshirts produkter jeg sætter trykket på. Produktet vil derefter dukke op i Brilletings Shirts, hvor du kan bestille det!

Er DU interesseret i en fin, personlig t-shirt eller andet til barnet/niecen eller nevøen/gudbarnet eller venindens lille nyfødte, så send mig en mail på jane.agesen@gmail.com, fortæl mig hvilken illustration du kunne tænke dig, hvilken tekst der skal stå og evt. præferencer mht. skrifftype. Så laver jeg designet, hvorefter du bestiller det gennem butikken.


UPDATE: Det er naturligvis også muligt at bede om anden tekst end navn. Hvad med 'Jeg skal være storebror' (eller -søster) eller 'Jeg er blevet storesøster' (eller -bror), tilføjelser til navn som f.eks. Sherif Anton. Teksten skal naturligvis ikke være for lang (da den så bliver svær at læse), men ellers er der ingen krav.

8 kommentarer:

  1. Supert, så bliver det meget personligt !!

    SvarSlet
  2. Det er allertiders ide. Håber du får mange bestillinger.

    SvarSlet
  3. Jeg vil foreslå følgende:

    Synes du også skulle prøve at lave de der
    "jeg skal være storebror/søster" + "Jeg er blevet storebror/søster"

    Mange af de bluser man kan købe på diverse internetsider er vældig kedelige - og du kunne med garanti lave et par stykker der kunne sælge!!! ;)

    KNUS!!

    SvarSlet
  4. Hej kære Jane
    Jeg har lige været inde i din shop og tænker på at købe 'sherif'-trøjen til Jeppe - der skulle så stå 'Sherif Jeppe' - hvordan customizer man når man shopper hos dig??
    Og Johanne skal selvf også have noget - elsker din påfugl så sådan en skal hun ha' på en body!
    Mere om det senere :)
    Kram!

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare fin. Har været inde og se din shop og det er bare nogle super flotte ting du har derinde....

    SvarSlet
  6. Tak for superskønne kommentarer og rigtig gode idéer! :-D Jeg har ændret lidt i indlægget, så alle kan få svar på de relevante spørgsmål jeg har fået af jer og så de kan se jeres forslag. :-D

    Ha' en fantastisk dag, skønne kvinder!

    SvarSlet
  7. Super ide, og med dine flotte illustrationer kan det kun blive en succes. Held og lykke med projektet *SMIL* fra Gitte

    SvarSlet
  8. Ej hvor er de fine, held og lykke med dem:)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails