Short-cuts til mine sider:

26. sep. 2011

Kreativ Blogger Award 2011

Jeg har netop modtaget en besked fra Maria med bloggen Vild med Villads om at hun har tildelt mig denne fine Award for mine tegninger!

1000 tak, søde Maria - det er altid en ære at blive tænkt på i award-sammenhæng, og jeg er meget glad for og stolt af den!



Med awarden hører nogle forpligtelser, og hér er jeg desværre en lyseslukker!
Jeg har allerede et par gange skrevet om mig selv (se HÉR, HÉR, HÉR og HÉR hvis du er begyndt at læse med for nyligt og er nysgerrig) og jeg kan simpelthen ikke vælge 8 bloggere ud i forhold til andre; er bare altid fuld af glæde og forundring over det kreative festfyrværkeri som Blogland er!
TAK fordi jeg har fået lov til at være en del af det, og TAK for jer, læsere og øvrige bloggere!!

1 kommentar:

  1. Nanokeratin locks onto the hair, forming a fine,
    smooth coat of keratin. s Therapy Treatment line, which is a lightweight
    replenishing treatment that protects and maintains hair condition.
    When one thinks of fungus, they don't generally associate it with the head or scalp, but the itching, burning scalp, rash or pimples on the scalp could very well be caused by a fungus, requiring antifungal shampoo to provide well needed relief to the symptoms.

    Here is my weblog hair products

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails