Short-cuts til mine sider:

19. okt. 2011

Endnu en lækker blog - se lige hér!

Jeg har vist nævnt det før - dét med at det er FEDT at opdage de u-opdagede blogs rundt omkring! Og idag, da jeg sad og læste faldt jeg over denne helt fantastiske blog, som indtil nu kun har 2 faste læsere!

Dét må jeg vist se om jeg kan få lavet lidt om på!! ;-)

For se lige bl.a. denne skønne idé på Helenes blog - sønnens små farvede fingeraftryk på et smukt træ, som Helene selv har lavet på computeren! NICE!

Jeg har lånt fotografiet hos Helene lige hér, hvor du også kan se flere fotos af det smukke billede - håber at det er ok?!!

Og så kan det godt være at det er en relativt ny blog og sådan, men jeg kan virkelig godt lide stemningen og stilen og jeg er sikker på at det bliver en fornøjelse at læse med! Er allerede nu spændt på at se hvad Helene finder på!

Ha' en lækker dag, blogland - både I 'gamle' og 'nye'!






12 kommentarer:

  1. Hej Jane, tak for de flotte ord :)
    Jeg vil gerne dele mit træ med dig, skal bare lige finde ud af hvordan jeg gør... er jo helt ny i det her bloggeri ;) Kan jeg mon finde din mailadresse et sted?

    KH Helene

    SvarSlet
  2. og ps. hvis du googler "fingerprint trees", så kommer der nogle amerikanske variationer op... jeg har så bare lavet idéen om, så den passer til min egen stil...

    KH Helene

    SvarSlet
  3. Hey igen Helene!

    Jamen, det var så lidt da, og fedt at se at jeg ikke er den eneste der synes at din blog er FED! ;-)

    Jeg kan varmt anbefale at du deler via Google Docs, som jeg også har gjort med mine malebogs-tegninger og klippeark (se under fanebladene øverst).
    Det er ret nemt, og man skal bare dele med alle på Google Docs og kan så lægge link på sin blog!

    Du kan se min mail i sidepanelet, og er velkommen til at skrive, hvis du gerne vil have uddybet eller har andre/flere spørgsmål som du tror jeg kan svare på! :-)

    Jeg har iøvrigt set flere amerikanske varianter af træet, men synes bare at dit er så superfint og enkelt - og det passer SÅ godt til min stil! Har iøvrigt en dansk udgave af digtet som du har på billedet, men det er nu helt sjovt med det engelske, som et alternativ:

    Kære Mor og Far.
    Det sker, at i bliver trætte af mig,
    fordi jeg er så lille.
    Jeg sætter mærker alle steder,
    og gør jer ganske trætte.
    Men hver dag bliver jeg større.
    Ja, en dag bliver jeg stor,
    og alle mine aftryk bliver svage spor.
    Her er mit lille aftryk
    for at i skal huske og forstå,
    hvor søde mine hænder (eller fingre) var
    dengang da de var små.

    Ha' en rigtig dejlig aften!

    Kh. Jane

    SvarSlet
  4. 1.000 tak for god hjælp. Nu har jeg lagt et link op... håber det virker.

    Og rigtig dejlig aften retur :)

    KH Helene

    SvarSlet
  5. Hej Jane... håber det er ok med et spørgsmål... måske et af de dumme? Når du skriver kommentar kommer der foto ved... når jeg skriver får jeg bare B-logoet... how to do?

    (sorry)

    KH Helene

    SvarSlet
  6. Hov og ser så, at jeg har fundet ud af det... fnis...

    rigtig god aften - forstyrrer ikke emre nu :)

    KH Helene

    SvarSlet
  7. Tak for linket Jane - jeg er helt enig, det er en rigtig fin blog Helene har. Har meldt mig som fast læser.

    Har du flere spændende og uopdaget? :)

    SvarSlet
  8. Tak for linket, Jane! Du har helt ret - jeg har lige fået en ekstra blog på min læseliste. Og jeg kan ikke engang nå at følge med i dem, jeg allerede har. Der er bare SÅ mange fine, så glæder mig til juleferie, hvor jeg skal "MEGA-FØLGE" alle de lækre blogs på min liste - og forhåbentlig få endnu flere på :-) Ahhhhhh!!!!

    SvarSlet
  9. @Helene: Der findes ikke dumme spørgsmål, så spørg bare løs! Og endnu engang tusind tak for link - flasher lige det flotte træ for mine kolleger!

    @Maria: Det var da så lidt! Har ikke flere uopdagede lige nu, men skal nok linke når de kommer, og har jo bl.a. også lavet lidt reklame for OhDeersister.blogspot.com og byskov.blogspot.com for lidt tid siden.

    Sasia: Anytime, og kender det godt! Rydder lidt op på min blogroll, men sidder alligevel SÅ tit og læser blogs på google reader hvor de alle er med, så ret meget hjælper det vist ikke! ;-)

    SvarSlet
  10. Tak for linket :o) Sikke en dejlig blog! Det bliver spændende at følge med på den :o)

    Har da lige lyst til at reklamere lidt for min egen blog, som heller ikke har så mange faste læsere endnu...

    http://mariessyslerier.blogspot.com/

    SvarSlet
  11. Du har mange fine ting på ding blog. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  12. @Marie: Mange tak for linket til din blog! Jeg har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge med! Den ser rigtig hyggelig ud! :-)

    @diy: mange tak og velkommen til!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails