Short-cuts til mine sider:

23. okt. 2011

Halloween klippe-klistre-sjov!

David har om Halloween i børnehaven, og efterlyser derfor noget uhygge herhjemme! Hmmm, what to do!? Jo - jeg driblede da lige på Google og kiggede efter noget 'papercraft' som jeg kunne kaste mig ud i. Og fik jeg lige sagt GRATIS (yndlingspris!)!

Synes lige jeg ville dele nogle af de tonsvis af lækre links jeg fandt:

Massevis af klip-&-saml Halloween-sjov

De sødeste 'vippe-spøgelser'

Nuttede Trick-or-treat'ers & ditto

Mange forskellige Halloween-lækkerheder - f.eks. et Halloween-træ!

Totalt simple, men ret så seje trick-or-treat'ers

Og så er der ham hér, som bare har nogle fede papir-figurer og flotte illustrationer! Me Like!



Jeg lover at vende tilbage med billeder når jeg på et tidspunkt får lavet noget færdigt, og så slutter dagen lige med mit eget link:

Halloween-påklædningsdukken Dolly, som jeg lavede sidste år! 



ENJOY & herlig (!) Halloween!


4 kommentarer:

  1. Wheee tak for links... Glæder mig til at se dine resultater :)

    SvarSlet
  2. Det var så lidt ... har fået lavet et projekt, men mangler batterier i mit (gode) kamera, så billederne kommer én af dagene! :-D

    SvarSlet
  3. Hej!

    Jag tipsar om en tävling jag har hos mig där jag lottar ut retro-tyger!

    Kram
    Monya

    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet
  4. Elsker halloween!
    Jeg har givet dig en award på min blog, håber du vil lege med:-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails