Short-cuts til mine sider:

22. nov. 2011

Brilleting på Roskilde Julemarked!

Ja, ok ... ikke mig, men mine ting!! Jeg har nemlig sendt mine markeds-'rester' med skønne Britta, når hun i weekenden indtager Roskilde Julemarked.

Ej ... kom og se (og køb!) mine ting på Brittas stand!! (STAND 11);-)

Så nu kan også sjællændere og andet godtfolk som ikke var på marked hér i weekenden i Horsens også få mulighed for at shoppe nogle af mine ting!

Der er desværre nogle ting der allerede er udsolgt, men jeg har sendt et bredt sortiment afsted, så der er noget for enhver smag og tegnebogs-tykkelse!




Med mig hjem har jeg dog taget mine gavemærker - både dem med nisser og dem med engle - og dem kan man bestille over min webshop lige om lidt!

Prisen er 5 stk. for 10,- + porto (sendes som b-post)


3 kommentarer:

  1. jubiii! så har jeg også mulighed for at shoppe hos dig. :-) Jeg er bare ked af at jeg ikke kommer til at hilse på dig, men det må så blive en anden gang. ;-)

    SvarSlet
  2. Super ... jeg opdaterer lige mit indlæg! ;-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails