Short-cuts til mine sider:

6. nov. 2011

Fra i morgen ...

... starter en lille føljeton hér på bloggen.
Frem til markedet d. 18. november vil jeg - hver dag - poste et indlæg fra min telefon med lidt info og et foto om et produkt som skal med på marked!
Der vil komme en lille kommentar ved de af produkterne som også kan findes i min jule-giveaway, så I kan se hvad I kan vinde. :-)

Og så lige en tak til Trine, Lis, Nanna & alle de andre skønne kvinder som jeg har haft fornøjelsen af at klippe-klistre sammen med hér i eftermiddag! Det var SÅ hyggeligt! :-D

Published with Blogger-droid v1.7.4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails