Short-cuts til mine sider:

30. nov. 2011

Indlæg nr. 300, og TILLYKKE til 3 heldige læsere!

Opdagede lige at dette simpelthen er indlæg nr. 300 i Brilletings Blog, og derfor har jeg netop nu bestemt at der er 2 extra vindere af jule-lækkerheder fra min skattekiste.


Jeg har leget med Random-tingen og fundet 1 vinder af den STORE Brilletings-julepakke med diverse pynt og andet fra min hånd:
 ... som er lige HÉR!



1 vinder af 1 Brilletings-nisse-broche & mal-selv-nisse-julekort:
... som er lige HÉR!



1 vinder af blandede Brilletings-julekort & gavemærker:
... som ikke har en blog, men lige straks modtager en mail fra mig! :-)




STORT tillykke til jer alle! Skynd jer at sende mig en mail med jeres adresse, så jeg kan sende tingene hurtigst muligt. I skulle jo helst nå at nyde godt at dem i den kommende måneds tid!

Og TAK for alle de dejlige hilsner - I er uvurderlige, skønne, hjertevarme og jeg bliver helt glad i låget  og smigret af at læse hvad I skriver til mig!

4 kommentarer:

  1. Rigtig hjertrlig tillykke til alle vinderne her. Er sikker på, at I alle vil nyde det I får sendt, da det er ret fede ting her.
    Há en rigtig god tid forude.

    SvarSlet
  2. Hold nu op det er jo mig!!!!
    - jeg kan da slet ikke få armene ned.
    Sender dig straks en mail!

    SvarSlet
  3. Øøøøøøøøøøøøøøøv hvad blev der af nummer 47?!?!? :-D TILLYKKE til dine 3 heldige vindere og tillykke til dig med dit indlæg nr. 300! Og tillykke til alle os andre, fordi vi får lov at læse med. TAK! Glædelig jul :-) KRAM Sasia

    SvarSlet
  4. Jane - hvad skal det koster for alle de små ris-gnom-nisse-mænd, for jeg er altså alvorligt bange for at de bliver nød til at flytte ind her

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails