Short-cuts til mine sider:

20. dec. 2011

Flere før-julegaver!

Sådan føles det i høj grad når posten banker på den ene dag efter den anden med SKØNNE ting fra fantastiske og top-dygtige kvinder rundt om i landet!
Det er godtnok byttehandler, men jeg er simpelthen så barnlig at jeg vælger at glemme det og flår papiret af pakkerne, som var det allerede juleaften!

Sé bare hvad posten kom med!!

Et FANTASTISK pandebånd til at holde kulden fra hovedet (og samtidig være drøn-smart!) fra dejlige Asli!
Jeg er SÅ glad for det!


 Og denne skønne softie/pude som er designet af Jane Foster og syet af skønne Britta!

Både Adam og jeg har taget den til os med stor glæde, 
og Adam har allerede HØJT proklameret at han ELSKER den nye bløde ven!

Adam og 'Inuk'!

Og oveni den lækre softie fulgte også en regulær stak (!) af smukke hårnåle! Det er jo vildt, så mange det blev til, Britta! Jeg er glad og overvældet (og totalt tilfreds med dine valg!!)


TUSIND tak, dejlige kvinder! Ting bliver bare lidt mere værd, 
når mennesker man kender og synes så rigtig godt om (!), har lavet det selv!!

Published with Blogger-droid v1.7.4

4 kommentarer:

  1. Superlækre sager til mor og søn. Det er da drengekærlighed ved første øjekast - fedt at se.

    Ellers vil jeg blot ønske dig en gennemført og vidunderlig jul og ikke mindst et dejligt nytrå med din familie og Co.

    Glæder mig til at få afsat lidt mere tid til næste år og få kommenteret lidt mere aktivt end det har været muligt i år.

    Vi "gblogger"lidt tættere i 2012

    Tak for mange skønne input.

    SvarSlet
  2. Hurra for at pandebåndet nåede frem og at det passer og at du er glad for det :-) Glædelig jul, søde Jane.

    SvarSlet
  3. Årh hvor er han dejlig :) Og hvor er det dog skønt at andre bliver så glade for det man har lavet :)
    Ang hårnålene, så kunne jeg jo bare ikke bestemme mig ;)

    SvarSlet
  4. @Design À la Camara: Tusind tak, søde, for den dejlige julehilsen! Også rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende 2012! Vi blogges bestemt ved! :-D

    @Asli: Ja, den nåede det før jul - i god tid, endda! Jeg er SÅ glad for det fine pandebånd!
    Også superfantastisk jul og godt nytår til dig, dejlige Asli!

    @Britta: Du kan lige TRO at jeg er vild med det du laver ... og nyder nu godt af at du ikke kunne bestemme dig. Ikke dårligt! ;-)
    Totalt dejlig jul og rigtig skønt nytår til dig og familien!

    KRAM!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails