Short-cuts til mine sider:

6. jan. 2012

Hovedet i baljen!

HALLOOOOO!!!
Når mine skønne læsere begynder at skrive til mig af andre kanaler, for at høre om jeg er ok, siden jeg ikke har skrevet i SÅ lang tid, så er det altså på tide at vågne op ... og så glæde sig over at man er savnet! ♥

Jeg har sgu også savnet jer - mine dejlige, fantastiske og helt igennem vidunderlige læsere, det blogiske netværk og al den kreativitet der summer om ørerne herinde!

Og rigtig glædeligt nytår til jer alle! 
Min juleferie har været dejlig - helt og aldeles helliget min familie, og jeg har NYDT det! 

Min fritid er - efter jul - gået med en hel masse streger på papir. Skønne og glade tegninger til bestillinger og samarbejde med andre bloggere. Noget er nu afsluttet og andet først påbegyndt.

Jeg kan mærke at jeg har brug for at gøre disse ting helt færdige før jeg igen kan rette fokus mod mine forestående krea-projekter. Der er nemlig rigtig mange tanker i mit hoved, og det ligger i blød i næsten alle døgnets timer - både de vågne og når jeg sover.

Der er mange, anderledes, sjove, farvestrålende, grafiske, barnlige, kunstneriske og ikke mindst uafprøvede idéer i mit hoved, og når det ligger i blød, så bobler de og og venter på at sprænges!

Jeg er SIKKER på at 2012 bliver et spændende år, og håber at jeg får mulighed for at prøve en masse af idéerne af og at der kommer til at ske en masse fantastisk hér i vores allesammens blogiske netværk!

Hvis (!) jeg ejede sådan en fætter af en opvaskebalje,
så kunne jeg lægge hovedet i blød på en
ualmindelig stilet måde!!
Billedet er lånt hér, hvor man også kan erhverve
sig denne smukke opvaskebalje!!

Nu vil jeg nyde de sørgelige rester af min frokostpause og lægge hovedet lidt mere i blød. Jeg skal nemlig lige udtænke detaljer til en kær blog-søsters projekt!

7 kommentarer:

  1. Sådan en balje har jeg, bare i gul.
    Du må gerne låne ;)

    Glæder mig til at se hvad du finder på :)

    SvarSlet
  2. Sådan Jane! Velkommen tilbage :-) Du HAR været savnet - kunne du være i tvivl? ;-) KRAM Sasia

    SvarSlet
  3. dejligt at høre fra dig :-)
    Kh viola

    SvarSlet
  4. Lyder godt med det hele - smukt og givende 2012 til dig

    SvarSlet
  5. Søde skønne Jane ! Føler mig MEGET skyldig i dit fravær ! Heldigvis har du ikke været fraværende i mit liv ;-)

    Jeg håber IKKE du får stress af mig, det er på ingen måde meningen søde Jane !! Du råber bare op - du ved jeg kan tage det !

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  6. :-D

    @Mini Ministeren: :-D Det kan da sagtens være at jeg gerne vil låne en balje til alle mine hjernebobler ... og jeg er sgu også spændt på at se hvad det hele ender med!!

    @Sasia: Hehe ... nej, Sasia, du efterlader ingen tvivl om at jeg har været savnet! TAK!! :-D

    @Sine: Tusind tak, søde Sine! Også dejligt at være tilbage, når der straks kommer søde kommentarer som din! :-)

    @Viola: Tusind tak! Jeg glæder mig også rigtig meget til at få tid til at læse med hos dig og andre og ikke mindst få skrevet en sød kommentar eller to! Det er du altid så god til! :-)

    @Design À la Camara: Tusind tak - og rigtig meget i lige måde!

    @Mia: Dejlige Mia! Det er muligt at du er lidt skyldig i mit fravær, men SLET IKKE på nogen dårlig måde! Vores samarbejde er supersjovt, og det stresser ikke - tværtimod! Glæder mig til at kaste bolden over på din banehalvdel lige straks! ;-)
    (og så er det altså ikke kun dig der har brugt af min tid ... men jeg siger altså ikke ja til hverken samarbejder eller bestillinger som jeg ikke har lyst til!!)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails