Short-cuts til mine sider:

7. jan. 2012

Published with Blogger-droid v1.7.4

7 kommentarer:

  1. Det er altid godt med noget nyttig viden ;0)

    SvarSlet
  2. Den kommer op med følgende beskede: Published with Blogger-droid v1.7.4

    Ser ud til du har lidt IT-problemer eller tester du bare af?

    SvarSlet
  3. Hehe ... ja, det er så David (på 4 år), som har valgt at bruge lidt af sin lørdag formiddag på at øve sig i at blogge fra min telefon!
    Jeg tror bare lige at vi siger TAK til David for de interessante indspark! ;-)

    SvarSlet
  4. Haha! Gotta love him! :-D Jeg er i hvert fald vild med ham.

    SvarSlet
  5. Jøps - han er sgu for sej!! :-D

    SvarSlet
  6. Ha ha ha - ja hvad kan du lære af det Jane?! Når mor ikke får skrevet i 1000 år, så må sønnike jo træde til :-D :-D :-D Hans fremtidige bloggerudsigter ser gode ud ;-)

    SvarSlet
  7. Ja, jeg lærer formentlig ikke en skid, men synes det er helt igennem fantastisk at min søn kan skaffe mig hele 4 kommentarer på et indlæg uden tekst!! DÈT er sgu da fantastisk!!

    Og tror dog liiiiige at jeg venter et par år med at åbne sønnikes egen blog. Det er nok en (lille) fordel at han kan læse og skrive først?!!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails