Short-cuts til mine sider:

21. mar. 2012

LÆKKERT med SUPERFLOT på!

SE lige hvad posten kom med idag!!!

2 HELT vidunderlige pudebetræk, 1 hækleetui 
og en surprise, bestående af en frugtpose!
Er det ikke bare LÆKKERT!??

Forsider af puderne!


Bagsider af de smukke puder!


Hækleetuiet!!
SÅ fint med de søde dyretryk!

Godt med plads til mine hæklenåle og det nødvendige grej!

Og verdens sejeste frugtpose!!
... bagpå! Det lækreste retrostof!
  Søde Christina har indvilliget i at sy disse fine ting for mig , og har brugt det fantastisk smukke stof jeg vandt hos Junette (som hun jo selv har designet!). Det er for mig essensen af Blogland - at vi kan SÅ meget forskelligt, og at alle som selv byder ind med noget også får tilbage i store mængder!

Jeg er - som det vist godt kan fornemmes - ovenud glad for mine fine nye ting. I denne uge har jeg ferie, så jeg glæder mig til at se hvad dagplejebørnene siger til de fantastiske puder, og så glæder jeg mig til at kunne finde mine hæklenåle (!) og ovenikøbet transportere dem med stil når jeg skal 'ud og være kreativ'!!
Og nu har jeg jeg så også fået min helt egen frugtpose - alle de andre i huset tilhører nemlig drengene eller dagplejebørnene ... men denneher er min! Måske den endda er for fin til frugt, og i stedet er opbevaring til mine farveblyanter eller andet?? Hmm - det må vist overvejes, men det vigtigste er at det er min, og at jeg bliver glad hver gang jeg ser på den!

:-)
TUSIND tak, dejlige Christina, fordi du tryllede med 
Junettes smukke stof, og fordi du lige kunne mærke
 hvad det var jeg ønskede mig!!


4 kommentarer:

  1. Fine ting du har fået lavet, og ja, det er skønt når man kan hjælpe hinanden :-)

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det er helt fantastisk!
      Ha' en lækker dag!
      Kram fra Jane

      Slet
  2. Selv tak, sødeste Jane!

    Tænkte nok, at en personlig farverig frugtpose lige var dig... ;)

    Husk, at pudebetrækkende sagtens kan tåle 60´grader!

    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. ELSKER det! Og mine egne drenge er SÅ glade for de fine puder!
      Ha' en skøn fredag!
      Kram fra Jane

      Slet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails