Short-cuts til mine sider:

18. mar. 2012

Mere påske-PANG!

Da jeg forleden sad og lagde links til mine klippeark, kom jeg i tanker om at jeg - sidste år - lavede nogle forårsfugle. Jeg brugte dem som gave i en blog-pakkeleg, og udloddede desuden et par stykker i en give away.

Nu er jeg blevet enig med mig selv om, at I også skal have glæde af mine PANG-farvede forårsbebudere, så idag kommer endnu et klippeark til jer - mine dejlige læsere!
 
Du finder link til klippearket lige HÉR!


De er lavet udfra samme tanke som sidst - at man kan sætte dem sammen og hænge dem op enkeltvis, eller hænge dem som en ranke/uro.



Tak, iøvrigt, for jeres mange søde kommentarer om at I er glade for at jeg deler!
Det var så lidt ... jeg kan slet ikke lade være!!

12 kommentarer:

  1. Tak for de søde påskepangpipfugle...super fedt gjort af dig! God søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, søde Kirsten, og dejlig søndag til dig også!

      Slet
  2. Hvor er de skønne! Det er nogle dejlige farver

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - ja, engang imellem skal der farver (og masser af dem) til!

      Slet
  3. Tusind tak Jane, de er bare så fine.
    Jeg tænkte på om du mon har tegnet en sej "drenge-tegning" man kunne bruge til at lave indbydelser til drenge-fødselsdag af? Min søn fylder 6 om 14 dage og vi skal til at invitere et par af drengene fra børnehaven...

    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Mia!
      Tusind tak selv!
      Jeg har ikke så mange drengetegninger, men umiddelbart tænker jeg på "kåwbøjderen" eller min nyeste, "robot dreng". Du kan se dem begge under "tryk af illustrationer" på min blogshop!
      Håber at det kan hjælpe, og du kan sige til hvis du gerne vil bestille invitationer - gætter på at de kan laves for ca. 5 kr. pr. stk. + porto. (foldet A5 - og kan laves både med og uden tekst på indersiden.)
      Håber at du fik svar, og ellers er du meget velkommen til at sende mig en mail!

      Ha' en lækker dag!

      Kh. Jane

      Slet
    2. Hej Jane
      Isak tegnede simpelthen selv sine indbydelser, en supersej spinjitsu ninja, som jeg kopierede til flere indbydelser.

      Ha en dejlig weekend
      KH Mia

      Slet
    3. FEDT, Mia - det er da også meget, meget bedre! :-) Skidegod idé!

      Du - og familien - må også ha' en lækker weekend!
      Kh. Jane

      Slet
  4. Sikke nogle fine påsketegninger. Jeg må da straks printe dem ud, så den store på 8 kan farvelægge dem.

    og ja, Kaja på 18 mdr. kan da også lave et par kruseduller på dem. :o)

    Jeg har straks meldt mig som fast læser, for det er nogle dejlige indlæg og ideer du har på siden. :o)

    :o) Linda
    boldreel.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tusind tak, Linda! Ja - det burde være sådan at alle kan være med! :-D

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails