Short-cuts til mine sider:

7. mar. 2012

Påskepynt!

Jeg er så småt begyndt at lave pynt til mit store træ i stuen, og i den forbindelse har jeg kigget lidt rundt på Pinterest og nettet generelt for at få nogle idéer!

Billedet er lånt herfra!
Jeg er (igen, igen) endt hos "Easy makes me happy" (sådan har jeg det iøvrigt også), hvor der er en gratis opskrift på nogle rigtig fine hæklede påskeæg, og desuden en fiks idé om at nålefilte dekorationer derpå!

Billedet er lånt herfra!


Det må prøves!!

Har du også fundet noget sjovt/anderledes/festligt/cool påskepynt på nettet?!! (hvis du har en blog, så skriv endelig et inspirerende indlæg om det ... pleeeeeease!! ;-)

8 kommentarer:

  1. De er godt nok søde! Jeg er ikke det store påske menneske, så her bliver der ikke pyntet op. Jeg orker det ikke, efter julens store pynteorgie :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Kender altså godt det med påskepynten - sådan havde jeg det sidste år, men tror bare jeg har lidt brug for nogle friske farver, og hvad er bedre end en gang pastel/pang-eksplosion i stuen?!
      ;-)

      Slet
  2. Fin blog du har, så er blevet fasr læser hos dig. Du er velkommen til at kigge forbi min blog, er lidt igang med påskesagerne .)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Gitte, og i lige måde! Du har også lige fået endnu en læser! Jeg kan rigtig godt lide dit påske-/gækkebrevsindlæg - hvor er de bare fine, påskekortene!
      Har ikke fået læst så mange af dine indlæg, men fornemmer at der er meget godt gemt! :-) Må vist hellere kigge lidt mere!

      Slet
  3. Hvor er de skønne. Jeg er selv gået lidt påskepyntdød og mangler lige præcis den der nemme, fede ide som bare ser heeelt vild lækker ud. Måske skal jeg en tur om Pinterest :-)
    Ha en dejlig dag, Jane.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, tak Rikke, og lige over! Og ja - med Pinterest er det lidt ligesom man ikke har så mange undskyldninger for at komme igang - det kan i hvert fald ikke være fantastien!
      ;-)
      Påske pøj pøj!!

      Slet
  4. Hej!

    KOlla in på min blogg, jag länkar till en pysselstafett där du kan få påskidéer :) Sen kan du vara med o tävla om två fina pysselpriser hos mig =)

    Kram
    Monya

    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey, og tusind tak for link med masser af skøn inspiration!
      Ha' en dejlig dag!

      Slet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails