Short-cuts til mine sider:

17. mar. 2012

Tænksom!

Igår lærte jeg en helt masse om mig selv!

Jeg deltog i et foredrag af de dejlige kvinder, Louise og Louise, med det ny-opstartede firma (med det lange navn):

Navnet er 'spot on', for jeg har fået en indsigt i nogle mekanismer og tankemønstre i mig som jeg ikke anede jeg gik rundt med, og har fået en masse redskaber til at arbejde med dem og dermed skabe min egen lykke ... ja, LYKKE, sgu!!

Idag er jeg tænksom - forsøger at finde hoved og hale i alle de mange ting vi nåede at komme omkring på bare 2 timer, for der er virkelig blevet flyttet rundt på brikkerne deroppe i hovedet og måske i endnu højere grad i følelserne!

Jeg kan på det varmeste anbefale at følge med i hvad de skønne kvinder render og laver - jeg er i hvert fald solgt til stanglakrids, på den allerfedeste måde!


TAK!

6 kommentarer:

  1. Der er ikke noget så fantastisk som gode ord, der skal tænkes over.

    SvarSlet
  2. Lyder da for godt - du er lige blevet kickstartet på en fed måde - og følelserne skal du nok få styr på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, totalt, og jeg tror nu også på at følelserne kommer med! Ting ta'r tid, og jeg har ikke travlt! :-)

      Slet
  3. Dejlige, skønne kvinde... Du har ikke travlt; husk at det tog mig næsten 2 år HELT at fatte det - så du kan KUN være kvikkere end mig... I bund og grund handler det jo "blot" om at elske og være rigtig god imod sig selv - og DET fortjener du/vi/alle....

    Jeg er sååå glad for at vi kan inspirere dig - og vi var meget taknemmelig for din energi og nærvær til foredraget (jeg ved, jeg kan snakke på Louises vegne også).. TAK TAK TAK fordi i ville køre så langt! Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe ... tusind tak for tilliden! Jeg er i hvert fald klar til at tage kampen op med de negative tanker og følelser for, ja , vi forjener sgu alle at blive behandlet godt af os selv!

      Jeg har lige sendt en laaaaaang mail med en rigtig masse ros, for det fortjener I - og jeg kører gerne langt for et par timer med jer. Det var det hele værd! :D

      Slet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails