Short-cuts til mine sider:

11. apr. 2012

Skønne gaver

Mandag havde jeg jo fødselsdag, og udover dejligt besøg af min skønne familie, så scorede jeg også nogle urimeligt lækre gaver!

Både min søde mand mand og mine dejlige forældre udstyrede mig med en masse dejlige kontanter som i weekenden skal trylles om til nyt tøj! Jeg er temmelig besværlig at shoppe til, så det kan ikke passe mig bedre at jeg selv får lov til at prøve før jeg køber!
Min dejlige søster og hendes kæreste gav mig hele 2 gaver:
Det smukke smykketræ fra Koziol, købt hos Designdelicatessen og et abonnement på Mad&Bolig incl. 2 Mano-krus fra Kähler! Uhmmmm!



Og sidst, men bestemt ikke mindst, en lækker sammenplantning fyldt med fine, gule forårsbebudere fra mine dejlige drenge - tilsat en masse kram, et sødt kort og 'jeg elsker dig, mor' i rå mængder! *smelte*



Jeg er KÆMPEGLAD for mine skønne gaver!
TUSIND tak!

4 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen... det er dejlige gaver du har fået... :o)

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen. Og lækre gaver, det er jo bare skønt

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen :)

    SvarSlet
  4. SÅ herligt forsinket tillykke - du er jo blevet smækkelækker max forkælet

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails