Short-cuts til mine sider:

31. maj 2012

Jaaaaah, gaver!!!

Jeg har hér i weekenden modtaget én af de gaver jeg har haft til gode i pakkelegen. Denne var fra Karen Elisabeth, som har sendt mig følgende skønheder:

Supersmukt kort med påfugl! Lækre farver og SÅ flotte mønstre!

Rigtig sød hæklet doily i sart rosa

LÆKKER nålepude

Fine stjerneperler
Ballerinaophæng, som nok skal få det godt på mit træ i stuen - superelegant!



Tusind tak for de smukke gaver, Karen Elisabeth
 - de er bare rigtig lækre!

4 kommentarer:

  1. Det var så lidt - jeg håber du kan bruge det :-)

    SvarSlet
  2. Fede gaver...hav en dejlig torsdag!

    SvarSlet
  3. Gaver er bare det bedste :D Og sikke fine ting du har fået :o)

    Har du lyst til selv at glæde en anden med en gave så kig forbi min blog og støt indsamlingen til fordel for Glæd børnene :o)

    http://kreativeeksperimenter.blogspot.com/2012/05/vil-du-glde-et-barn-sa-stt-indsamlingen.html

    Mvh Helle

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails