Short-cuts til mine sider:

23. jul. 2012

En skøn overraskelse!

Jeg er, for et par dage siden, kommet hjem fra en fantastisk uge på camping! Da jeg kom hjem lå der en pakke til mig - og jeg havde jo ellers ikke bestilt noget eller havde noget til gode, så jeg blev meget overrasket!
Pakken var fra søde Janni*, som jeg for nyligt havde fornøjelsen af at hilse på, da jeg var på marked i Odense. Janni havde sendt mig en lækker pakke som tak for et kort som jeg laved for/til hende, da hendes søn, Oliver, blev konfirmeret i foråret. Jeg havde altså ikke forventet at få noget for kortet, skønne Janni, så TUSIND tak for de mange fine ting!
*Janni blogger af og til med på "Skomagerhuset" sammen med sin mor! En superhyggelig blog, med masser af dejlige idéer!


Smukt hjemmelavet papir/kort

Lækkert hæfte, som er perfekt til skitser og idéer

Smuk fugl, der nok skal tage sig godt ud på mit træ i stuen!

Flotte ugleøreringe!

... Og selv gavebåndet var smukt og hjemmegjort, og kan bruges som hårbånd! Så fint!

Selv 1000 tak, søde Janni ... Jeg blev SÅ glad - både for pakken, dens indhold og den søde tanke!
- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Overraskelser er fantastiske - og sikke en lækker én af slagsen, du har fået dig der! :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails