Short-cuts til mine sider:

20. okt. 2012

Livsstil!

Denne weekend tilbringer jeg på Livsstilscenteret i Brædstrup! Det er 2. gang jeg er hér udaf ialt 3.
Målet med opholdet er at ændre livsstil, blive bedre til at spise sundt og at lære at få mere bevægelse/motion ind i hverdagen!
Jeg er omgivet af fantastiske mennesker med det samme mål, og nogle ualmindeligt dygtige behandlere!

Hvis du læser dette, og tænker at det kan være noget for dig, så kig på stedets hjemmeside og/eller henvend dig til egen læge, som skal give dig en henvisning!
Opholdene er helt gratis, og tæller som en indlæggelse.

Ha' en lækker weekend! :-)


1 kommentar:

  1. Også rigtig god weekend til dig, Jane - jeg er sikker på, at du får et skønt ophold:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails