Short-cuts til mine sider:

8. nov. 2012

Brilletings Årsnisser 2012

'Nissen' fra forleden var (naturligvis) skabelonen til dette års nisser! Sidste år lavede jeg de 3kantede 'ærteposenisser' og i år er min plan at de æggeformede nisser skal være ophæng til juletræet, pyntegrene eller hvad man ellers har lyst til at hænge nisser på!


Dette er prototyperne, og tanken er - lige nu - at de først og fremmest skal sælges som DIY-kit! Og naturligvis skal man også kunne erhverve sig julekort, gavemærker og mal-selv-ark,
 hvis der er stemning for det! ;-)







Ha' en LÆKKER novemberdag!

24 kommentarer:

  1. Hvor er det en god idé- jeg ville ihvertfald gerne købe dem. Knus Heidi. PS dejligt at hilse på dig den anden dag

    SvarSlet
    Svar
    1. FEDT! Og tusind tak og i lige måde! Håber at vi render på hinanden igen snart! Det kunne være hyggeligt!

      Slet
  2. Dem vil jeg også gerne erhverve mig..de er så skønne:)

    SvarSlet
  3. Jeg er så glad for min æretpose-nisse fra sidste år, og glæder mig til at finde den frem. Sender dig forøvrigt lige en mail omkring det der, du ved ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Ja, kan godt huske at du og Otto var forbi til markedet sidste år, og shoppede nisse! Og tak for mailen! ;-)

      Slet
  4. Nøj hvor er de altså fine/fede!!!
    Jeg var den heldige vinder af nogle ærteposer nisser sidste år som stå og tripper for at komme ud af julekassen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, og det er dejligt at høre at nisserne har det godt!! ;-)

      Slet
  5. Er der mulighed for at lægge en bestilling ind på ærte nisserne fra sidste år? Vh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, naturligvis, Mette! Bare send mig en mail! :-)

      Slet
  6. Åh, søde Jane. Du har gjort det igen.... :savle:

    Jeg må eje en ....

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det skal du nok komme til, søde Christina!! :-)

      Slet
  7. Love, love, love!! Skal du på marked i år? hvor i så fald?

    SvarSlet
    Svar
    1. :-D Ja, du var jo også stor fan af sidste års nisser, kan jeg huske! Jeg skal ikke personligt på marked, men nogle af mine ting drager en tur til Roskilde med Christina/bySlyngel! Gad ellers godt lige at være rendt på dig, søde Asli - det er jo ALT for længe siden!!

      Slet
  8. Jeg stemmer for..... ville elske at have dem hængende...

    SvarSlet
  9. Også til mig.
    De er fantastiske og finurlige.

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. :-D Fedt med sådan en dejligt tilbagemelding, Kirsten!

      Slet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails