Short-cuts til mine sider:

2. nov. 2012

Hvad synes DU?!!

Jeg sidder - som tidligere skrevet - med hovedet i blød, for at finde på hvad jeg skal vise frem til Smuksak-butikken, med henblik på at få lidt forskelligt i kommision i den (med garanti) LÆKRE shop!
Det er sindssygt svært at vide hvad I, læserne og kunderne, kunne tænke jer, og jeg vil derfor rigtig gerne opfordre til at I hjælper mig lidt på vej ift. hvad jeg skal producere/vise frem!
Så jeg vil blive rigtig glad hvis du vil svare på dette:

Hvilke af mine varer kunne du tænke dig
at se/købe i Smuksak?!!

(skriv også gerne forslag til kommende varer
 - hvad kunne du tænke dig at jeg kastede mig ud i
 at lave på den anden side af jul?!!)

På forhånd 1000 tak for hjælpen, og ha' en urimeligt lækker dag!!

7 kommentarer:

  1. I hvert fald billeder - og dine historie-dimser (som jeg ønsker mig alle sammen)...
    Og madammerne er fantastiske!!!! Jeg bliver så glad hver gang jeg ser på min...

    SvarSlet
  2. Ja, dine historie- dimser! Og gerne en udvidelse. Min ældste går i talegruppe (ørebarn :o() og der har de nogle små poser med børnesange. For at børnene kan vælge er der fx en edderkop ved "lille Peter edderkop", en kage ved "der bor en bager...". DET er populært ved børnene. Hvis du lavede nogle med dine illustrationer som risposer ville jeg helt sikkert købe! Evt. som samlesæt til en "sangbog".

    Og så er jeg helt vild med dine nisser (med fyld!).

    Glæder mig til at se hvad du finder på :o)

    Kh. Pia

    SvarSlet
  3. Dine fortælle/eventyr figurer er fantastiske og dine smukke postkort/billeder. Så sidder jeg og tænker at du kunne lave brætspil eller illustrede bøger. Hvad med wallstickers? Unika-tegninger der ikke bliver lavet i mere end den ene udgave eller begrænset oplag? Dine tegninger kunne også pryde puder, lampeskærme, krympeplast-magneter, krympeplast-ørering-fingeringe etc. Kan du lave dine tegninger således at de kan overføres til huden som tatoveringer? En eventyrtegning (f.eks. de tre bukkebruse over broen) som pryder et penalhus....uha ideerne løber med mig...det kan være du kan bruge nogle af dem :) Glæder mig til at se dine ting i butikken.

    SvarSlet
  4. Dine søde fiske-softies.... Og så er jeg jo tosset med din cowbøjder pude ;) Jane - jeg er jo vild med DET HELE ;)

    SvarSlet
  5. ALT- og du ved, at jeg er en kæmpe fan.
    Husk lige Roskilde Julemarkede....<3

    Kram
    Christina

    SvarSlet
  6. Vi ses måske på mandag... i Århus ;)

    Glædelig weekend.
    Kirsten

    SvarSlet
  7. TUSIND tak for jeres ideer og tanker! Jeg er SÅ glad og beæret over at I deltager så aktivt i min produktudvikling, og I er med garanti de bedste læsere man kan ønske sig!

    TAK!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails