Short-cuts til mine sider:

6. dec. 2012

Altså - JAAAAAH!

Utroligt som ting kan vende, og gå fra at være øv til at være totalt WOW! Sådan er min dag lidt idag! Hør bare hér:


  • Min halsbetændelse er (ENDELIG) på retur, og jeg kan raskmelde mig til i morgen! Jeg SAVNER mine skønne dagplejeunger, og glæder mig til at julehygge med dem og deres forældre i morgen eftermiddag!
  • Skønne, søde og enormt dygtige Emilie - min "partner in crime" - er blevet færdig med sin del af vores bog (altså, dén som Emilie har skrevet, og jeg har fået lov (!) til at lave tegninger til!)! Jeg har haft fornøjelsen af at læse den igennem inden den røg til forlaget igår, og hvis du er dansklærer på mellemtrinnet kan du godt begynde at glæde dig til Emilies TONSVIS af geniale tilgange til grammatikindlæring! (Tillykke med endt knokling, dejlige Emilie!!)
  • Jeg har nu 500 ... ja, du læste rigtigt: 500 læsere! Hele 500 mennesker som - på ét eller andet tidspunkt - har tænkt, at de havde lyst til at læse med på hvad jeg skrev! Det er FOR VILDT! Jeg har derfor planlagt et bloglotteri, som slutter engang i januar ... men da jeg ikke har fået fingre i præmien endnu, så må I jo vente ...
  • ... EJ, pjat! Jeg laver da bare et andet bloglotteri mens vi venter på præmien! Skal vi ikke sige at jeg starter et JULE-bloglotteri op hér i weekenden?!! Hæng på, så kommer der mere info på lørdag!!
  • Jeg fylder idag varer i blogshoppen, så nu kan du endelig se hele min jule-kollektion 2012! ;-)
  • Og de næste dage kommer der et par farvestrålende indlæg med skønheder som jeg købte på sidste weekends julemarkeder!
  • Og så blev jeg SÅ glad da jeg faldt over nogle nisser, som jeg har tegnet sidst jeg var på Livsstilscenteret - det kunne måske være at de snart kommer på bloggen som maleark! De dejlige børn derude skal da ha' noget at få ventetiden op til jul til at gå med! ;-)

HA' EN LÆKKER DAG!

12 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at høre fra dig, Jane. Sikke en masse skønne ting at glæde sig over:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det er altså lidt utroligt, hvordan tingene kan vende, og jeg er meget taknemmelig lige nu! :-) Det er også SUPERdejligt at læse med hos dig, Anne-Mette - sikke mange smukke ting du har gang i!!

      Slet
  2. Det hele blev da vendt til noget godt, det må man nok sige.

    SvarSlet
  3. Åh, hvor skønt. ;)

    Dine ting bliver sendt med posten i morgen, søde! ;)

    Kram
    Christina

    SvarSlet
  4. Det lyder vildt spændende med bogprojektet og godt at din halsbetændelse er på vej væk. Her er den muligvis ved at starte. Sgu da også...

    SvarSlet
    Svar
    1. Aaaaargh - håber at den valgte at blive væk for dit vedkommende! Halsbetændelse er noget stads!! :-(

      Slet
  5. Blev nysgerrige på bogen, hvor kan man købe den og hvad hedder den

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Ulla!
      Mange tak for interessen - jeg véd faktisk ikke hvad bogen kommer til at hedde (vi har kun kendt til arbejdstitlen, som formentlig bliver ændret) men bogen udkommer i starten af det nye år, og jeg skal nok give besked når det sker! :-) Ked af at jeg ikke kan fortælle mere lige nu, men vi har ikke hørt nærmere fra forlaget!

      Slet
  6. Godt at høre du er blevet rask og oven på igen

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails