Short-cuts til mine sider:

19. jan. 2013

Lidt at grine af!

Som en opfølger på grine-indlægget igår, så synes jeg da lige at I skal have lidt at grine af! For selvom man kan "fake" det indtil det ægte grin overvælder én, så må man altså godt snyde, og finde noget at grine af! En film, en bog, en sang eller billeder, som bare er for sjove!

Jeg er flere gange stødt på billeder med temaet "You're drunk, go home", og humoren er SÅ plat og latterlig 'nem' at jeg ikke kan lade være med at grine - HØJT og LÆNGE! Jeg har hér fundet en flok af de bedste, som jeg håber kan få smilet og helst også grinet frem på jeres læber!

Enjoy!








Billederne er lånt fra denne side!



Se desuden mit Funny pinboard på Pinterest! Hehe!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails