Short-cuts til mine sider:

24. apr. 2013

Der sker så meget

... at jeg næsten ikke har kunnet følge med! Derfor lige en lille update - også for min egen skyld, så jeg kan få lidt overblik!


  • Jeg har været på superhyggeligt marked forrige weekend. Her mødte jeg en masse dejlige mennesker ...
  • ... hvoraf jeg snart skal ses med 2 af dem igen når jeg skal begynde i kreaklub her i Horsens - GLÆDER mig! :-)
  • Vores bog er blevet udsat på ubestemt tid på grund af lockout'en! :-(
  • Jeg har ryddet op i min kælder, hvilket har givet masser af overskud, et ryddeligt krearum, et legerum til mine drenge og en masse lækre ting er fundet frem fra gemmerne ...
  • ... hvilket jeg har tænkt mig at lave en lille blog-føljeton om i den kommende tid. Bl.a. ting og opgaver fra billedkunst- og håndarbejdstimerne på Seminariet!
  • På førnævnte marked købte og byttede jeg mig til en masse lækre ting, men også meget mere om det senere!
  • Jeg har haft den store (og yderst smigrende) fornøjelse at designe en tatovering! Den er nu endelig godkendt af modtageren, så jeg håber at få lov til at flashe et billede af den når den bliver foreviget! :-D
  • Jeg har forliget mig med tanken om ældstedrengens skolestart lige om lidt, og er begyndt at glæde mig - særligt fordi han glæder sig!
  • Fremtiden skal indeholde mere tid til kreativ leg for mit vedkommende - og mon ikke kreaklubben kan være med til at sætte skub i det!?
  • Og så skal jeg måske snart have gang i et nyt bloglotteri, hvis der er stemning for det?!!
  • PLUS det kunne være sjovt at lave en blogudfordring! Jeg har flere gange selv deltaget i udfordringer stillet af andre bloggere, og det er en fed måde at bruge netværket på!
Det var lidt om (noget af) ALT det, der foregår på øverste etage hos mig lige nu! Ha' en laber onsdag!

7 kommentarer:

  1. Bloglotteri? Det lyder enormt hyggeligt. Hvad går det ud på? :-)
    Kender godt det med, at man når så meget, at man umuligt kan blogge om der også :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Jamen bloglotteriet er såmænd bare en give-away! Jeg har bare (ligesom andre bloggere) forelsket mig i det mere danske og enkle navn, som jeg synes i højere grad passer til handlingen!
      Og ja - det er svært at nå at blogge om alt det der sker, men for mit vedkommende handler det vist bare(!) om at få mig sat til tasterne lidt hyppigere! Selverkendelse er en rigtig god ting! ;-)

      Slet
  2. Jeg kommer også med i kreaklubben, glæder mig til at lærer jer alle bedre at kende :-) bliver dejligt med et sted med tid til krea, og forhåbentlig lidt inspiration og en masse hygge.

    Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. FEDT! Glæder mig også til at hilse på dig! :-) Det skal nok blive alletiders!

      Slet
  3. Spændende. Misunder mange blogeres kreaklubber hvordan finder i kontakterne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det er rigtig spændende, og jeg har længe haft det som dig! I dette tilfælde tog nogen initiativet og oprettede en Facebook-side, som nogle blev tilmeldt, og derefter har det været noget med at invitere dem man kendte som kunne være interesserede! Så grib initiativet, og hiv i folk du kender, eller blog om ønsket om en kreaklub i dit område, så skal der nok være nogen der svarer! Hep hep! :-D

      Slet
    2. Ok, mange tak for svaret, har via. Farmorfabrikken fundet en facebook gruppe der hedder hækledamerne i Aalborg, så har anmodet om medlemskab, så må vi se om den stadig lever. Ellers må jeg selv igang.

      Slet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails